środa, 26 lipca 2017

ULUBIEŃCY LIPCA- wersja wegańska






Takie wpisu jeszcze nie było. Od czasu do czasu dzielę się recenzją moich zakupów, ale nie dzieliłam się jeszcze produktami sprawdzonymi, które na stałe zagoszczą w mojej kuchni. 


Moim zdaniem to mały raj dla wegan, którym brakuje pomysłów bądź tęsknią za smakiem tradycyjnych ciast. Te produkty na pewno Wam pomogą i pozwolą na nowe pyszne, wegańskie doznania smakowe :D



1. Sojowe mleko w proszku o smaku waniliowym. 

Coraz częśćiej pojawiają się roślinne mleka w proszku. Jednak to jest pierwsze, które zdecydowałam się kupić. Dlaczego?.... Większość, na które trafiałam w składzie miała syrop glukozowy oraz utwardzone tłuszcze. Jedynym dobrym wyborem wydawało się mleko kokosowe w proszku, ale kaloryczność była bardzo wysoka, tak samo jak cena. 
Oprócz tego wolałam wersję waniliową. Na szczęście w końcu trafiłam na bardzo dobrą alternatywę. 


To mleko jest pyszne w smaku, nie zawiera utwardzonych tłuszczów, brak syropu glukozowego oraz jest wolne od GMO. Jest świetnym zagęstnikiem do batonów, kremów czy pralin. Sprawdzi się też idealnie do koktajli oraz zrobienia po prostu mleka roślinnego. Cena też atrakcyjna- za opakowanie zapłacilam jakieś 7-8 zł :)







2. Aromat o smaku maślanym. 

To jest nowy wymiar aromatów! 

Ja co prawda nie jestem weganką, ale lubię eksperymentować z tą kuchnią. Dla mnie największym problemem byłoby wykluczenie masła i maślanej nuty w potrawach Na pomoc idzie aromat maślany, ale tylko do ciast i deserów ;) 

Jakość powala, bo nie czuć nic sztucznego tylko czystą maślaność. Polecam z całego serca! Używam do ciast i sprawdza się bosko :) Cena to ok.6-7 zł.








3. Napój z orzechów laskowych. 

Przyznam, że z napojami roślinnymi dość dużo eksperymentuję szukając tego najlepszego. Ciężko jest zastąpić prawdziwe mleko przygotowując kremy, budynie, kaszki. Brakuje tego mlecznego aromatu. 

Niemniej jednak szukam i szukam różnych wariacji. Do tej pory najczęśćiej sięgam po mleko sojowe waniliowe ( bez gmo) oraz wersje orzechowe- migdały, nerkowce, orzechy laskowe. Ryżowe, owsiane, jaglane są dla mnie zbyt jałowe w smaku. 

Za to napój z orzechów laskowych to cudo! Idealnie się sprawdzi do naleśników, orzechowych kremów, owsianek, jaglanek itd. Skład też całkiem dobry. Smak rewelacja. 

Cena - 13 zł za litr. Napój znajdziecie w internetowym sklepie Kuchnie Świata ----> LINK





4. Czekolada mleczna z orzechami. 

Jak widać po opakowaniu - prawie cała zjedzona. 
O mało co i nie udałoby się zrobić zdjęcia ;)

Po wypróbowaniu wiem, że na pewno po nią sięgnę kolejny raz. Jedyne czego brakuje, to kremowości, ponieważ czekolada należy do tych twardszych, strzelających przy łamaniu- ale muszę zaznaczyć, że to dobry znak!

 Nie przypomina w konsystencji na przykład milki, która jest mięciutka i kremowa. Trzeba liczyć się z tym faktem i nie mogę oczekiwać tego samego efektu w czekoladzie wegańskiej. Poza tym wszystko idealne :D  Koszt tabliczki to ok. 10 zł













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz