sobota, 8 października 2016

Promocja bloga bez facebooka? Jednak nie do końca :)






Bloga prowadzę od 2013 roku, już 3 lata minęły. Do tej pory jego promocja byla dość ograniczona, o jego istnieniu wiedziało tylko moje najbliższe otoczenie oraz inni odwiedzający takie portale jak durszlak czy zmiksowani. 

Uznałam jednak, że czas iść do przodu, ponieważ bez facebooka ciężko jest docierać do swoich czytelników, a chciałabym nawiązać z nimi bliższą relację - wymieniać opinie, porady, przepisy....Facebook okazuje się być jednym z nieodzownych elementów, aby promować bloga w blogosferze. 

Tak też uczyniłam. Przełamałam się i poszło... jest fanpage na facebooku :)

Zapraszam więc wszystkich zainteresowanych do polubienia mojej strony, ja sama też zamierzam łapać facebookowe profile blogów - potrzebuję tylko trochę czasu na "ogarnięcie" tego nowego elementu ;)Tymczasem będę wdzięczna za polubienia i życzę udanego jesiennego weekendu! :D

Mój fanpage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz