piątek, 24 maja 2013

Blogowa zabawa - 11 pytań ;)





Takie akcje są bardzo miłe! Nie zdarzają się często, więc tym bardziej tę wykorzystam. O co w tym chodzi?   Każda bloggerka albo blogger chcący wziąć udział w zabawie nominuje 11 blogów - przede wszystkim te nowe, które warto Waszym zdaniem rozpowszechnić. Zadajecie 11 pytań tym 11 blogom :) Ja dostałam nominację od Choochla! Dziękuję bardzo :)


„Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania”. UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!" ... 

tak od strony bardziej formalnej ;)


Pytania do mnie:


1) Jaka jest historia powstania Twojego bloga?

Bardzo prosta i banalna... lubię gotować, w sumie najbardziej tworzyć słodkości. Mniej więcej od gimnazjum przesiaduję więcej czasu w kuchni. O blogu napominało już kilka osób - i tak właśnie się ugięłam. W kuchni pomaga mi czasem mój młodszy brat. Tylko,że jeszcze nie czuje się na siłach, aby sam dodawać posty, ale jego pomoc jest uwzględniona. Wystarczy przeczytać " O Nas" ;)

 2) Co chcesz robić za 5 lat? 

Nie wiem dokładnie... zbyt szybko zmieniam plany. Na dzień dzisiejszy chciałabym , aby mój blog cieszył się dużym zainteresowaniem i żebym mogła mu poświęcać swój czas.Może własna restauracja/kawiarnia, ale chyba jestem za mało odważna.Jak nie to, to pewnie mieć dobrą pracę , najlepiej w jakieś firmie, oprócz tego chcę abym za 5 lat mogła spokojnie sobie żyć, mieć własny ogródek z warzywami, owocami, drzewkami. To bardziej takie moje wyobrażenia, ale kto wie - może akurat to będę robić ;)

3)  Jaki kraj wybrałbyś/wybrałabyś gdybyś miał/miała mieszkać poza Polską i dlaczego?

Czasem sobie myślę, że fajnie byłoby mieszkać we Francji, ale zdecydowanie na prowincji!  Mieć gospodarstwo , własne wyroby, obok targ ze świeżymi i domowymi wyrobami. Kraj jednak nie jest , aż tak ważny, ale na pewno kręcą mnie klimaty wiejskie. Piękne wioski, regionalne potrawy i dużo naturalnych składników! Mogłaby to być też Szwajcaria, ale poza tym też ciągnie mnie do bardziej egzotycznych miejsc: Karaiby, Nowa Kaledonia, o ja ! 

4) Bycie szczęśliwym to..

Satysfakcja przede wszystkim. Poczucie działania i spełnienia zawodowego, jak i prywatnego. Świadomość, że robi się wszystko, aby spełnić swoje marzenia , i to ,żeby je w końcu zrealizować. 

5) Nigdy nie zjem...

Oj, zbyt długa jest ta lista. Prawdziwy kucharz powinien spróbować wszystkiego... ja w takim razie nie jestem ani nie będą kucharką z prawdziwego zdarzenia ;) Nie przepadam za mięsem ... filet z kurczaka tak, ale raz na 1 tydzień to max. Surowych jajek, musztardy, majonezu, niczego w galarecie, nie przepadam za octem - zastępuję sokiem z cytryny, smalec , i nie za bardzo też warzywa strączkowe: fasola, groch, bób, ewentualnie cieciorka ;) Jest jeszcze wiele rzeczy, ale to te główne :D

6) Dieta to...

Zdrowe odżywianie, ale bez sztywnych ram: z miejscem na słodycze, trochę tłuszczu - jedzenie to duuża przyjemność, więc absolutnie nie może u nas wywoływać frustracji. Wszystko, ale z umiarem :)

7) Podaj tytuł swojej piosenki przewodniej, takiej która jest Twoim credo lub Cie motywuje.

Nie mam takiej, tym bardziej,że częściej słucham takiej muzyki, która jest zazwyczaj "instrumentalna", bez wokalu :)

8) Co pomaga bardziej w życiu piękno czy inteligencja?

Najlepiej to jak to się łączy, wtedy sukces jest prawie murowany. Ładni ludzie są postrzegani jako bardziej inteligentni - to udowodnione :) Ale summa summarum lepiej być inteligentnym, niż pięknym. Mniej pośmiewiska wokół powstaje :D

9) Gdybyś był Jaruzelskim to czy wprowadziłbyś/wprowadziłabyś stan wojenny?

Co za pytanie :P Myślę, że nie, ale kto wie... :D

10) Co byś zabrał/a na bezludną wyspę?

Moją rodzinę, pastę do zębów i żel pod prysznic.

11) Kochać to...

Zawsze być wsparciem dla tej osoby, akceptować jej działania, pomagać. Nie hamować, ale zachęcać! 

Tyle ode mnie w ramach pytań :)

Blogi nominowane przeze mnie to....


Pytania:

1) Jestem...
2) Czy zdecydowałabyś/zdecydowałbyś się na podróż w kosmos?
3) Nie lubię gdy...
4) Mój ulubiony deser to ...
5) Co byś zmieniła w swoim życiu?
6) Największa kulinarna wpadka...
7) W kuchni unikam...
8) Jednym z moich marzeń jest...
9) Być czy mieć?
10) W przyszłości chciałabym/chciałbym...
11) Jaki posiłek/deser wybrałabyś/wybrałbyś na swój ostatni?




6 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również i z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kurwa, kolejny łańcuszek. Ile wy macie lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łańcuszek realizuje inną ideę- jeśli nadawanie jakiejś szczególnej mocy komentarzom można nazwać ideą. To akurat nie jest łańcuszek, żadnych nieszczęść, szczęść, realizacji marzeń on nie wywołuje. Nie chodzi o to,że udzielenie odpowiedzi wywoła określony efekt, przyniesie szczęście, spełni się Twoje marzenie itd. - jak to zazwyczaj w łańcuszkach bywa... to ma na celu polecanie nowych blogów, tego aby ktoś kto tu zagląda dowiedział się czegoś o właścicielu/właścicielce. Mój blog jest nowy, a takie coś pozwala na dotarcie do większego grona. To tyle!

      Usuń
  5. Witam, dziękuję bardzo za wyróżnienie. Oczywiście dołączę do akcji. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń